Vhodné potraviny do vašeho redukčního jídelníčku

728x90-vyzva21dni-zeny1.png

Dnes vám přinášíme inspirativní článek, v němž vám představíme několik známých pomocníků pro vytrvalý a nikdy neutichající boj s tuky. Proto neotálejme a pojďme se podívat, jaképak klenoty to jsou.

Chutný řecký jogurt

I když většina lidí o něm nikdy neslyšela, má mnoho výhod, které nejde přehlédnout. Obsahuje téměř dvakrát tolik bílkovin než ostatní jogurty. Navíc se díky němu budete cítit dlouho syti, protože mu trvá déle opustit váš žaludek. A jako menší bonus k tomu všemu ještě spálíte více kalorií, poněvadž trávení bílkovin je pro tělo náročnější než zpracování sacharidů.

Je skvělé, že dnes již najdete na trhu nepřeberné množství příchutí, které vyjdou vstříc našim chuťovým pohárkům. Jako vždy je ale ještě pro jistotu dobré si ověřit složení výrobku, jestli má tu správnou kvalitu a živiny.

Vonná skořice

Možná se tu vyskytuje trochu nečekaně, ale nikdy nesuďte knihu podle obalu. Vědci totiž tvrdí, že stabilizuje hladinu cukru v krvi. To se především hodí na omezení chuti k jídlu a zejména ji doporučují lidem s diabetem 2. typu.

Ale jestli přemýšlíte, kam byste mohli toto krásně vonící koření dát, věřte, že možností existuje nespočet. Výhodou je, že ho není třeba nějakým způsobem dále upravovat, a tak si ho můžete přimíchat do kávy, čaje nebo jogurtu, kterým přidá na sladkosti bez zbytečných kalorií.

Podceňovaný zelený čaj

Je také často přehlédnutý našima očima, ale tento nápoj může podporovat úbytek na váze tím, že stimuluje tělo spalovat tuk. Obsahuje totiž katechiny, což je typ fytochemické látky, která může krátce a pozitivně ovlivnit metabolismus. Zní to možná až trochu čarodějnicky, ale není nutné z tohoto účinku mít obavy.

Největší užitek ze zeleného čaje získáte, když ho budete pít několikrát denně. Nejlépe ještě horký, protože vám vydrží déle a poskytne vám tak i uklidňující efekt, což přidá na jeho hodnotě a zážitku ještě více.
Kulatý kamarád grapefruit

Vypadá trochu jako pomeranč, ale načervenalá dužina uvnitř chutná svým jedinečným způsobem. Ale na rozdíl od jiných druhů ovoce dodává větší pocit sytosti s málo kaloriemi. To proto, že jeho rozpustnou vlákninu trvá déle zpracovat. Půl grapefruitu, nebo sklenka grapefruitového džusu před jídlem vás zaplní, takže toho sníte během následujícího chodu méně.

Záchranář v podobě vodního melounu

Je velice osvěžující v létě, a to především díky tomu, že je bohatý na vodu. Tímto způsobem vám také zaplní více místa v žaludku, který zase signalizuje tělu, že už máte méně prostoru pro jiné potraviny. Jednoduché, avšak účinné.

Toto jsou oni přeborníci v těžké váze, kteří společnými silami bojují proti vašim tukovým polštářkům. Nikdy nevíte, kdy se vám mohou hodit, a proto se nebojte je vpustit do své kuchyně a jídelníčku. Uděláte jenom dobře.

728x90-vyzva21dni-muzi2.png

1

Hrudník Ramena Záda

2

Biceps Předloktí Triceps

3

Břicho Trapézy Zadek

4

Lýtka Přední stehna Zadní stehna